Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Op werkdagen besteld = binnen 24 uur verzonden!
Track and trace
- Nadat wij jouw bestelling hebben ingepakt en verzonden, ontvang je van ons een track- and trace link per mail zodat je kan zien wanneer de verwachte levering is van jouw pakket.
Verwachte levertijd
- Op een werkdag besteld? Dan versturen wij jouw pakketje binnen 24 uur op, je ontvangt een track and trace per email zodra jouw pakketje verstuurd is.
Vertraging
- Wij doen er alles aan zodat jij jouw bestelling zo snel als mogelijk thuis ontvangt! Helaas wil het in sommige gevallen voorkomen dat jouw bestelling een vertraging oploopt...
- Wij adviseren dan nog even rustig 1 a 2 dagen af te wachten, maar voel je vrij om contact met ons op te nemen zodat we met je kunnen meekijken!
-----
Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Yes, geen enkel probleem! Neem wel altijd eerst even contact met ons op zodat we kunnen kijken naar de meest geschikte oplossing! 🙂
Retourvoorwaarden:
- binnen 30 dagen na aankoop
- product wordt in ongeopende staat retour gestuurd
- neem contact op via: info@fairfume.nl
Let op: retourneren is op eigen kosten.
Je kunt het artikel inleveren bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Bewaar altijd het verzendbewijs goed totdat wij het artikel hebben ontvangen en verwerkt.
-----
Reseller worden van Fairfume:
- Lijkt het je tof om de producten van Fairfume binnen jouw onderneming te verkopen aan je klanten? Neem contact met ons op en we bespreken graag de zakelijke mogelijkheden.
Zakelijk inkopen:
Ook is het mogelijk om bij Fairfume zakelijk producten in te kopen tegen een scherpe prijs. Laat ons een mooi kerstpakket samenstellen of een verjaardag pakket voor jouw jarige personeelsleden. We denken graag met je mee!